
HISTÒRIA DELS GRANS IMPERIS: PÈRSIA I GRÈCIA ANTIGA
Continuem el nostre recorregut per les grans Civilitzacions.
Els grans imperis s’han succeït al llarg de la història d’Europa i del Mediterrani. Aquests imperis han dominat territoris a Europa, Àsia i Àfrica i han donat forma a la cultura europea i a l’organització actual de les fronteres de molts estats. En aquest curs en centrarem en la història de l’Imperi persa i la Grècia antiga fins a les conquestes d’Alexandre Magne.
TEMARI:
- 24/04: Imperi Persa Aquemènida. Història
- 08/05: Societat, religió i organització Imperi persa
- 15/05: Minoics i Micènics
- 22/05: Grècia a les èpoques Fosca i Arcaica
- 29/05: Colonitzacions, legisladors i tirans
- 12/06: Esparta i Atenes
- 19/06: Segles V i IV a.C. La Grècia Clàssica i Conflicte al món grec
- 26/06: l’Ascens de Macedònia
- Dates: Dilluns (Del 24/04/23 al 26/06/23)
- Horari: Tardes de 17:00h – 18:30h
- Professor: Jordi Pisa
- Idioma: Català
MODALITATS FORMATIVES
Hi ha l’opció de fer el curs en tres modalitats diferents:
- Modalitat presenciali enregistrada:
- Classes presencials d’hora i mitja a l’escola, segons temari i calendari.
- Si un dia no pots venir, podràs fer el curs en la modalitat on-line. T’enviem un correu electrònic on trobaràs l’ enllaç per accedir en directe a la classe corresponent.
- Feta la sessió, t’enviem per correu electrònic un enllaç per poder accedir-hi en diferita la classe enregistrada, la qual podràs visualitzar fins el 26/07/23.
- Modalitat on-line (en directe a distància)i enregistrada:
- Classes en directe d’hora i mitja cada setmana, accessibles des de mòbil, tauleta i ordinador amb el programa ZOOM, que et permet visualitzar l’aula de l’escola en directe, intervenir-hi, i compartir la pantalla per tenir accés a tota la informació que professores o professors mostrin a l’aula. Es recomana instal·lar-te el programa per accedir a les classes amb més facilitat.
- T’enviem un correu electrònic on trobaràs l’ enllaç per accedir en directe a la classe corresponent.
- Feta la sessió, t’enviem per correu electrònic un enllaç per poder accedir-hi en diferita la classe enregistrada, la qual podràs visualitzar fins el 26/07/23.
- Modalitat en diferit (classe enregistrada):
- Hauràs de triar quina/es classe/s (des d’una fins a les 10 de tot el curs/seminari) i confirmar-nos per mail.
- T’enviarem un correu electrònic on hi trobaràs l’enllaç per poder accedir-hi a les sessions seleccionades.
- Aquesta modalitat estarà vigent fins el 26/07/23.
INSCRIPCIONS
- Preus:
- Modalitat presenciali enregistrada: 120€ (o 2 mensualitats de 60€ cadascuna)
- Modalitat on-linei enregistrada: 100€ (o 2 mensualitats de 50€ cadascuna)
- Modalitat en diferit (classe enregistrada): 10€/classe
Descompte especial del 20% per a persones a l’atur o menors de 30 anys (no acumulables).
- Formes de Pagament:
- Modalitat presenciali enregistrada:
- A l’escola: Targeta i Efectiu
- A distància: Targeta (al web), Transferència bancària i bizzum (contactaamb nosaltres)
- Modalitat on-linei enregistrada: Targeta (al web), Transferència bancària i bizzum (contacta amb nosaltres)
- Modalitat en diferit (classe enregistrada): Targeta (al web), Transferència bancària i bizzum (contactaamb nosaltres)
-
-
- Les inscripcions per a “HISTÒRIA DELS GRANS IMPERIS: PÈRSIA I GRÈCIA ANTIGA” restaràn obertes fins el 17 d’abril de 2023.
- Podeu veure altres seminaris de l’escola fent click aquí.
-
Localització
Escola d’Humanitats Artkhé
Consell de Cent 295, 08007 Barcelona
Barcelona
Data/Hora
Data: 24/04/23-26/06/23
Hora: 17:00-18:30
Reserves
Les reserves estan tancades per aquest esdeveniment.